Bloomiz

Direktlänk till inlägg 30 juli 2013

En gaaaaaalen vecka!!

Av Linda - 30 juli 2013 07:47

Shit alltså, sommarn är ju snart över och jag har liksom inte hunnit någonting!!

 

denna vecka har varit så galen man bara kan tänka sig, sjukt mycket jobb och på jobb har det varit ännu mer galet!!! Jag har kört väldigt många lånpannor pass, vilket är bra iofs men jag gör ju inget annat än att jobba sova jobba sova jobba....

visst jag har tagit ut svängarna oxå och ja det kommer jag få lida av i höst....

 

I lördags kväll så fick jag ett ryck och fick med mig Maria ut på munken, och jisses vad vi hade roligt!! Jag var hemma igen 3,15.....hahahaha vi fick tillochmed en snubbe att betala vår nota....Gud jag har inte skratttat så på flera månader....Jag behövde det så väldigt mycket att få känna mig som jag igen.

 

 

På söndagen så jobbade jag först sen var vi på Tofta äventyr, vi i köket och spelade painball, ja det spelar minsann ingen roll hur gamla "pojkar" man har med sig alla bli ändå lika barnsliga och går in i ett krigsmode när det väl är dax... Mycket roligt att få göra något med "mina " pojkar i köket!!

     

 

I dag på min lediga dag har jag varit uppe tidigt för jag tänkte absolit ingenstans och satte upp tvättid kl 7!!!Känner mig som ett ras!! Nåja lite kaffe och frukost och en dusch så blir jag som ny igen :)

Ska ta och dammsuga och torka golv här, sen en snabbis in till stan,kvällen ska jag tillbringa i Burgsvik med fin fina vänner. 

                 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards