Bloomiz

Alla inlägg den 7 september 2008

Av Linda - 7 september 2008 22:01

Den "hemliga" festen för pappa var totalt super duper lyckad!!! Kunde ju visserligen inte hålla det hemligt till kl 5 på lördagen men han fick inte veta mer än tillräckligt!! Upp kom partytältet som visade sig tyvärr bli för litet, så efter mycket om och men så fick vi klä in garaget i plast, vilket blev kanon....Upp med lite ljusslingor, dukade bord och ljus så blev det jätte mysigt!! Till och med mamma blev nöjd och hon som inte skulle sätta sin fot där inne i det kletiga garaget....Gästerna kom och jag hade hämtat super god mat som dukades upp och vi skålade och sjöng för fulla muggar, även tennkule motorn startades för allas glädje, min underbara morfar blev helt till sig!!! Kaffe och ostkaka och presenter och massor av vin öl och snaps av alla de olika sorterna....jag har nog inte skrattat så på länge, vilket tyder på en hel lyckad fest!! Nu på söndag ska han och mamma åka till Göteborg till bingolotto så nu ska jag köpa en lott till söndag och se om jag ser dom på tvn....Lite kul faktiskt!!! Av mig och syrran och mamma fick han en segelflyg tur som han har tjatat om i 20 år....Han blev nästa lite spak....Om inte annat ska jag filma det, för jag vill gärna se hans min ....


Det har varit en fantastisk helg bara så ni vet det!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards