Bloomiz

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Linda - 26 december 2009 11:45

Jag jobbade på dan , sen hem och fixa färdigt det sista, tomtade för några goda vänner, upp till pojkarna hos Magnus med co.....

 

Tomten kom med massor av paket till oss alla, pojkarna blev jätte glada för sina klappar, trodde Adam skulle börja grina för sin lapp som det stod att han fått en egen dator på....Kevin fick en extern hårddisk , och ett träningskort på gymet, så den 1 januari bär det hän till gymet igen....tur att jag har Kevin som ska dit med , då kan man inte ha så många undanflykter....

 

Vi spelade julklappsleken, och jisses vad vi skrattade...den är sjukt rolig!!!

 

 

På kvällen lite senare for jag upp till Maria, för att hälsa på lite, hon hade heeeela sin familj hemma så det var lite trångt, men en runda med rappakalja blev det, oxå ett roligt spel...

Sen for vi in till midnattsmässan, vackert men ack så seg jag var, höll på att sitta och somna.....men nu är jag ju en erfarenhet rikare, nästa gång jag åker på något sånt är om adis ska konfimeras.....

 

 

Juldagen var SOVMORGON!!!! men fy vad seg jag ahr varit heeeela dagen....skulle köra ner till konsum och upptäcker att jag inte har några bromsar....kul ju...Får väl se om jag hittar någon som kan hjälpa mig på måndag....

 

Juldagskvällen= PARTY!!!!

Jag brukar faktiskt inte uppskatta att gå ut på juldagen för att det är såååå mycket folk ute, men i år hade jag SKITROLIGT!!! Förfest hos Magnus och Lisa, tror jag drack rätt så häftigt för jag var rund under fötterna när vi kom till hotellet.....Massor av folk man kände!!!! Kul som faaan alltså, åt på marinan i natt och fick för mig att inte ha vitlökssås, plus att Maria inte heller fick ha det....så vi tog stark sås...hahahah det brände i hela käften, värre än absinten vi fick av Magnus....Jaja då vet vi ju att den starka såsen på marinan är RIKTIGT STARK!!!!

 

 

Idag blir det bara soooofta som gäller, gå ner och hyra mig någon film kanske, kommer ju ingen vart för jag har ju ingen bil....Gud vad det irriterar mig!!!!                         

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards