Bloomiz

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Linda - 23 december 2010 22:41

Ja är jag det?? inte en aning, har väl antaglingen glömt något ändå...

jaja får väl köpa nytt om det så är så...

 

har kört ett ´träningspass med snöskottning i dag och då hade ungarna redan tagit en omgång. Heeelt galet underbart vackert väder idag, jag blir så LYCKLIG innombords när det snöar och glittrar och knarrar under skorna, får en sån genuin känsla att bara vilja vara ute hela tiden...Skidor längtar jag efter...både på tvären och nedför...pulka, varm choklad och korv mackor, häst och släde, bygga snölyktor, ha snöbollskrig, tända lyktor ute, mysa och umgås med nära och kära...

 

kan inte bestämma mig om jag ska se klart filmen jag somnade ifrån igår eller om jag ska gå och lägga mig..har alldeles för mycket i huvudet som snurrar runt och funderas på...få nog bli filmen ändå...

 

Kram på er och ta hand om varandra på uppesittar kvällen...

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards