Bloomiz

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Linda - 2 juni 2010 13:09

Oj vad dagarna går fort när man har mycket ATT GÖRA:) Vi börjar med lördagen den 29/5...


Var en runda på stan med Maria och så klart vi kollade lite på ninisarna med:)

 

Q och jag gosar lite:) 

     

Jag myser med små ninisarna, Som ni ser på bilden över hade Q oxå velat göra det:)


TJEJFEST!!!!

Ett gäng goa och glada tjejer hade jag bjudit till mig och vi fick en fantastiskt rolig kväll, jag skrattade så jag höll på att få kramp överallt!!!

                  


Tack för allt mina vänner!!! NI är otroligt fantastiska!!!!  



MORSDAG!!!!

Hm den sov jag typ bort, var sjukt trött!! Undrar varför?Adis kom på kvällen och vi kollade på film:)


31/5

DAX FÖR KLASSRESA!!!!

Göteborg stod på programet och tågresa...Alla lika förväntansfulla!!! Måste säga att vi hade en kanon dag med SOL!!! Störtskönt väder och pigga och snälla barn!!! Jag och Cissi tog oss ett gäng till liseberg medans Lotta och Malin tog ett gäng till Unerviseum.....fatta att jag äntligen fick en åk kompis som bara fegade ur på 1 karusell!!! Jag säger bara TACK till Cissi för en underbar dag på Liseberg med skratt som jag inte visste att jag hade!!! jag gör gärna om det!!!

  



När vi kom till vandrarhemmet så satt vi vuxna och pratade en bra stund och barnen hade ju väldigt svårt att komma i säng, jag slocknade kl 1 medans Lotta kom i säng 2,45....Jag kan tala om att vi hade riktigt trötta tjejer dagen efter....och någon kille med:)

1/6

Älvsborgsfästning!!!


rån vandrarhemmet till centralen med all packning och låsa in den, bort till lilla bommen för avfärd mot Älvsborgs fästning!!!  

Visst ser det härligt ut!!!!

adam han njöt av solen på båten....

det gjorde jag med men det blåste lite mer på vägen hem....


Snabbt iväg efter fästningen genom hela norrstan till paddan, vi hann precis...och då sprang vi typ genom hela stan...

En tur påkanalen med Paddan...sååååå mysigt!!! Räknade ut att det var 21 år sen jag åkte den sist!!! jag hade mycket väl kunnat tänka mig att åka till Göteborg på semester, för gud vad mycket saker det finns att se och upptäcka:)

Lite shopping på norrstans galleriet blev det oxå, sen hemfärd, jag hann och sätta mig på tågen sen somnade jag....Jag tackar 6a och Cissi, LottaMalin för en KANONRESA!!! Fy fasen vad vi hade roligt!

Började bli lite kass redan i måndags kväll....idag ligger jag i feber och hosta och dunderförkylning....Tack!! Och jag har definitivt inte råd att stanna hemma mer....

jag käkar febrilt piller och inser att vila och sömn är det som gäller idag trorts att det är kononväder ute, ska faktiskt ta med datorn på altanen och se en film....


Mina vänner Robbe och Helena gifte sig i lördags!! Ett stort grattis till er, jag skickade upp ett telegram med Richard, Robbes bror upp som såg ut så här...

   

All lycka till er, familjen Helberg!!!  


Nu ska jag krya på mig!!!

Kram på er alla och njut av livet!!!   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards