Bloomiz

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Linda - 15 juli 2010 21:39

Alltså jag råkade se en film med världens snyggaste kille i, håll tillgodo

Channing Tatum!!!

          


Av Linda - 15 juli 2010 15:12

I dag har jag fått tummen ur och varit i Karlskrona på fm, lämnade in min mobil, äntligen!!! Hoppas de kan kolla upp vad det var som var fel på den. Killen i butiken frågade lite nohcit till mig om jag ville förlänga mitt abonemang och få en ny mobil på köpet och mindre minut pris,jag har liksom funderat på att byta från Telenor till något annat....Syrran och fler vänner har 3 som de är nöjda med, andra vänner har Telia som de är nöjda med.....Man blir ju såååå velig!!! Har ni några förslag? Tips?

 

Var en runda på stan när jag ändå hade åkt så långt i en bil utan ac!!!, hittade lite födelsedagspresenter, några t-shirts till Kevin, men inte en grej till mig!! Tråkigt! Jag letade febrilt efter ett par sandaler typ flip flop fast i skinn.....finns inga någonstans.....är väl inte meningen att jag ska ha några sådana!!

 

Nu ska jag ta tag i mitt hem som jag "bombade" i morse under jakten på kvittot på telefonen....

 

Ha en bra dag!!

Kram

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards