Bloomiz

Direktlänk till inlägg 2 april 2011

Fusk, dåliga horoskåp och höstväder....

Av Linda - 2 april 2011 18:42

Ja jag vet...till och med jag kan tycka att vårhelvetet kan komma så jag slipper höra i parti och minut av allla "var tog våren vägen"......jag erkänner, det är dax nu..


i dag har jag fuskat!!!! 2 muggar varmchoklad har slunkit ner:( Blir bara sååååå jävla besviken på mig själv! Kan ju tala om att min påse med drageägg ligger jävligt risigt till...MEN jag ska INTE öppna den!


Läste ett riktigt jävla b horoskåp....

Läs och begrunda, kanske ska gräva ner mig till den 10/4...


Inte mycket går som du har tänkt dig nu.Med uranus vid rodretfår du snarare erfara hur det oväntadek

 kastas i ditt ansikte stup i kvarten,En dråplig tid!

Om kärlek: Detta är tyvärr inte din allra bästa tid. Du försöker bevara husfriden men ett hett humör kan irritera stämningen.

Utmaningen: Andras infall...

Satsa på:Behåll lugnet


vi ses alla den 11/4......kunde ju lika väl stått dra täcket över huvudet i två veckor så blir nog allt lite bättre....;)

 

På 14 dagar med min LCHF diet och helt liggandes i sängen har det ändå försvunnit -2,5 kilo....:) Bara att köra på...


Nu ska jag dra fram snabeldraken som inte har sett något dagsljus på typ 2 veckor....

 

Ha en fantastisk lördagkväll!

Kram

 
 
Ingen bild

Lisa

3 april 2011 08:51

Duktig du är!! Chokladkopparna var dig väl unnat! Krya på dig!! <3 kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards