Bloomiz

Alla inlägg under juni 2012

Av Linda - 10 juni 2012 14:15

I går så såg jag dom igen, känslan är obeskrivlig, som en orkan går igenom hela kroppen och hjärtat dunkar så det hoppar nästan ur kroppen. 


Jag började att tycka om mötley i tonåren och de har liksom aldrig släppt mig, väggarna var tapetserade hemma i flickrummet med bilder på dom och lp skivor inhandlades för månadspengen.  Då såg de ju ut som små fina "tonåringar", smala och kokainstinna med helt enkelt för mycket adrenalin i kroppen än nu..

.      


Jag och syster Yster var och kollade på dom -89 på johanneshov i Stockholm och vilken grej....Jag kan fortfarande känna den puls i kroppen som jag hade då. Vissa minnen försvinner aldrig minsann!  den showen och den upplevelsen kommer aldrig igen hur många gånger man än ser dom så är det bara!Sen fick jag vänta en herrans massa år tills jag fick se dom igen, på rocken såklart och samma känsla spred sig i kroppen på nytt. det var en show som hette duga, mycket galna saker som vanligt när det gäller Mötley. man kan inte anklaga dom för att vara "fattiga" på scen. Sen märktes det såklart att ålder och levene tar ut sin rätt likaså i går.

Vince Niel vaR plufsig, fet och för dålig kondis så han inte riktigt höll måttet och orkade inte riktigt sjunga allt han skulle....tråkigt!

Mick Mars var som vanligt tyst, gjorde inget speciellt mer än att se ut som döden....Han är alltså 61  år!!

Nikki Sixx var oxå plufsig och förvånansvärt tyst och dämpad. inte samma energi som man brukar förknippa han med. Synd!

Tommy Lee MANNEN I MITT LIV! Han är som vanligt att räkna med! En helt otrolig show som han gör med sitt trummande i en cirkel och trummade alltså uppochner!! Galet precis som han! Han är glad och pigg fast inte han heller är så utflippad som han brukar vara! 


tyvärr kan jag inte säga att de hött måttet riktigt för min smak, mycket gamla låtar( inget fel i det alltså), lite dåligt ljud i bland, för feta band medlemar utan kondis och ingen energi! det som räddade hela uppträdandet var Tommy och hans trum show! Inte ens ett extra nummer gjorde de!!! jag är besviken!!


Jag tog bilder men de är tyvärr inte av de bästaste kvaliteten för jag stod lite för långt bak och inte en riktigt kamera som jag skulle haft! Men här kommer de i alla fall:)


           


Av Linda - 10 juni 2012 13:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 6 juni 2012 21:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 5 juni 2012 08:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 4 juni 2012 21:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 4 juni 2012 06:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 3 juni 2012 23:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 2 juni 2012 13:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards