Bloomiz

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Linda - 1 juli 2013 23:29

I dag har jag hämtat nyckeln till mitt hem! Känns så bra!! Nu är skicket på lägenheten rätt så sunkigt så jag får nya tapeter i hela lägenheten, eller väv i hall och kök och sen tapet i Adams och vardagsrummet. Så här sitter jag nu då med ny beslutsamhetsångest, fast en rätt så trevlig sån :)


Jag behöver er hjälp, vad tycker ni?

 

Den här hade jag tänkt mig som fondtapet till Adams rum, lite modern och lite killig.  

resten av rummet då en lite mörkare grå tapet, eller den under som är samma fast ljusare?  

alternativ 1 med den ljusa gråa?  

alternativ 2 med den mörka gråa.

  själv tycker jag nr 2 fast jag är rädd att det blir mörkt??


Sen ska ju jag då ha något i mitt vardagsrum/sovrum. Det blir såklart vita tapeter men så ska jag ha en fond oxå, då väljer jag på dessa tre fast jag har redan en favvo som är nr 1.....

 

denna tapet är lite Visby inspererad, med packhus, kyrktorn, stenhus....jag föll för den direkt, MEN kan den bli blurrig och för mycket på en hel vägg, det är den enda hela vägg jag har....  


denna gråa är oxå jätte fin, men nja....

 

sen har vi ju då denna fina, men då är jag osäker på om jag vill ha blommor....


Fy vad svårtdetta är!!! 

Hjälp mig nu är ni snälla!!


nu bingen för i morgon börjar jag tidigt....


Av Linda - 1 juli 2013 10:52

Jag är rörd till tårar av all kärlek och omtanke det finns runt mig!

 

Jag vill tacka er som har gjort en insamling till Adam så han har fått en laptopp som han kan använda nu när han är sjuk och kommer att bli mer sängliggande än vad han är i dag, NI har gjort både mig och Adam rörda och vi är sååå tacksamma för er omtanke och all kärlek ni sprider till oss. Att säga TACK känns bara så fjuttigt men jag tackar av hela mitt hjärta för ert stöd, era tankar, era ord, era samtal, ert otroliga stöd ni ger oss!! Jag hade nog inte stått på benen om ni inte funnits!

 

       

 

ALL KÄRLEK TILL ER FRÅN OSS!!!        

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards