Bloomiz

Alla inlägg under september 2008

Av Linda - 21 september 2008 12:53

Det var längesen jag hade en riktigt rolig kväll som i går....Mycket skratt och mycket sång och mycket strunt, jätteroligt!! Harrys var väl oxå ok, fast det är ju bara att inse att en ny generation har tagit över, jag kände mig som en gammal mamma.....Åt gott på marinan och hade en fantastisk rolig bilfärd hem, jag skrattade så jag tappade luften!!! Tusen tack Anna, Frida, Emilie, Martina och Nettan för en skit rolig kväll, kommer se tillbaka på den och skratta för mig själv många gånger....Ni är underbara!!! Bjuder på några bilder med....

Av Linda - 20 september 2008 16:48

Tjej kvällar i all ära de är fantastiska!!!!! I går var ju Emelie och Malin och lilla underbara bedårande Solo här. Det bjöds på tacorullar med sallad och äppelkaka från mitt egna träd och naturligtvis gott vin. Är man i gott sällskap kommer man långt!! Lilla Solo var helt galen i mina mattor, de var goda att tugga på, hon var sååå snäll. Mitt hjärta smälte som smör i solsken, vill oxå ha en sån lite krabat!!


I kväll är det tjejfest, det vankas slabbedask och gott tilltugg, singstar och gott humör...Kan livet bli bättre??? Ska rycka upp mig för jag är trött som ett höghus men det kan ju förhoppningsvis en dusch bättra på!!!

Av Linda - 19 september 2008 15:48

Skönt att vara ledig och det var jag som sov längst....Ungarna var uppe före mig!!! Har plockat och fixat hela dagen, ska ju få fin besök i kväll av malin och Emelie och lilla solo....Jag väntar med spänning:)

Vinet är på kylning maten förberedd och jag ska bara dammsuga och duscha sen är allt klart, blir en bra kväll det känner jag på mig!!Ha en fantastisk fredags kväll allihopa!!!!!

Av Linda - 18 september 2008 21:00

Mitt första spinnings pass har jag gjort i dag och hade typ dömt ut det totalt, jag ska vara helt ärlig och säga att det var ju inte världens roligaste sak men jag ska ge det en chans......svettades som en gris och flåset ska vi inte tala om och till sist men inte minst så trodde jag låren skulle brinna upp!!! Häcken är ju inte van att sita på en cykelsadel så det lär väl göra ont i morgon, men jag ska minsann inte ge upp!!!!!

Av Linda - 17 september 2008 19:03

det har varit, just nu är jag helt slut och har massor att göra ......som alltid.....

Gick och la mig kl 9 i går kväll och ungarna vid halv nio!!!! Vi är nog trötta allihopa, men det är ju helt otroligt....Jag och Kevin brukar ju vara uppe länge(nattugglor) men det har väl kommit i kapp oss....


Jobbet har varit stressigt som f....n  i dag, massor att göra och alldeles för lite tid......Men det gäller att vara positiv!!!  Hem och laga lite käk för Kewva skulle iväg vid sex, diskas ska det göras och sen ska jag träffa min tråkiga hemska vän dammsugaren.....<Jag tycker inte om han alltså....Men jag måste idag, för här är ett helt sandtag i hela huset.....

Av Linda - 16 september 2008 19:23

haft en bra dag på jobbet men det har varit full fart från kl 7 till 14,30....jisses knappt man hinner gå å pissa...

Hem å börja plocka, man kan ju tycka att när man har så stora barn skulle man ju inte behöva plocka så mycket men det gör jag, felet är kanske mitt oxå för jag lägger en sak där och en sak där....hade önskat att jag var lite mer ordningsam och hade var sak på sin plats....men hur jag än försöker så funkar inte det jag har insett att jag får leva med att plocka....


Har börjat städa lite smått för det har liksom legat efter här hemma med det, om inte annat var mina fönsterkarmar rejält dammiga....och fläkten nästan droppade fett....skulle verkligen behöva putsa fönstrerna med men kanske en annan dag....


Nu ska jag få i gång mina söner att städa på sina rum...lättare sagt än gjort...

Av Linda - 15 september 2008 22:01

ALLT BLIR BRA TILL SLUT

OCH BLIR DET INTE BRA SÅ ÄR DET INTE SLUT ÄN.....

Av Linda - 15 september 2008 21:24

Ärligt talat så är jag ju hellre ledig en måndag än fredag, helgen känns faktiskt mycket längre då och det är så fantastiskt skönt att vara ledig då alla andra jobbar:)


I dag har jag varit i Bromölla med Emilie, mycket trevligt och roligt!! Gått igenom möbelaffären, hade jag haft mycket kosing så hade jag kunnat köpa mig ett nytt hem där ......Mat på Frasses...och en tur på markislagret...de had ebörjat lite smått att plocka fram julsakerna, blir kanske en runda ner om några veckor igen....JAG ÄLSKAR JULEN!!!!


På måndag kvällarna har jag min "tant" gympa (Kevin kallar det så) och det är så skönt att få ur sig sina aggresioner...


Anna; Jag vet inte när jag blir färdig att komma in till stan, ska försöka nästa vecka!! Men vi ses ju på lördag!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards