Bloomiz

Direktlänk till inlägg 4 april 2009

Fika i trädgården och en rensad rabatt:)

Av Linda - 4 april 2009 18:20

Jag tog mig i kragen och fixade till rabatten vid gavlen fy vad tråkigt, nu ska jag införskaffa mig massor av täckbark och slänga på så slipper jag se ogräset som kommer;) Resultatet ser du på bilden härinunder....


Fick lite fika gäster, Magnus Helena och Hanna och så klar Flynn kom och hjälpte Kevin att dela ut reklamen så jag och Adam fixade lite fika till oss....Kolla bilden vad underbart vi hade det i solen:)


har även hunnit och tvätta lilla loppan så nu skiner hon som en sol, fast hon skulle behöva vaxas....hm tror jag ska leja bort det till en killkompis....


Tog mig en promenad, tänkte bara gå en liten runda men det var såååå skönt ute så det blev en lååååång runda....


Nu ska jag stoppa i mig något att äta och duscha och sen ska jag på bio...Nice!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards