Bloomiz

Direktlänk till inlägg 4 april 2009

BIO!!!!

Av Linda - 4 april 2009 23:33

Jag har varit på bio och tittat på FAST AND FURIOUS och vi fick såna bondtölpar brevid oss att jag har skrattat så tårarna har runnit och jag har ont i käkarna.....Alltså jag kunde inte ens titta på Pitzon för då hade jag exploderat.....


Filmen var riktigt bra om man tycker om bilar och action, tyvärr tror jag missade en hel del pga av visst sällskap brevid mig....Jisses vilka muppar det finns....jag kan ju säga att det var en riktigt ung publik nästan så jag kände mig som en mormor....

Jag tycker att ni ska gå och se filmen om ni tycker om action från början till slut och vem tycker inte om snygga killar som det fanns många av...och lite bönande från bilar....allt fanns.....Super duper:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards