Bloomiz

Direktlänk till inlägg 21 april 2009

...................................

Av Linda - 21 april 2009 20:09

jaha ja då var det tisdag igen, fast det har varit en ok tisdag(kors i taket) , dagen har gått rasandes fort.

När jag kom hem så hade kakorna kommit och Adam hade burit in dom i garaget, han hade några tjejkompisar med oxå så de klistrade etiketter och sorterade kakor för glatta livet. Sen har det kommit föräldrar och barn i en jämn ström som har hämtat kakor....Adam och hans klass säljer till sin klassresa i 6 an....Bästa att börja i tid!!! Adam hade varit lite smart och tagit upp beställningar innan så nu hade han inte många kakburkar kvar....Jag tog en kasse med som jag ska ha med mig till jobbet i morgon, allt är ju välkommet!!!


Nu ska jag i med lurarna i öronen och gå en runda, har inte promenixat på en vecka, all min tid har gått åt till trädgården....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards