Bloomiz

Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Linda - 10 januari 2009 14:33

I bland börjar man undra alltså.....vad man gör här i detta livet....Det bara leker ju med en hela tiden, saker blir ju aldrig som man tänker sig då är det ju bra att ha en plan b i reserv.....


Vaknade tidigt trots jag hade sov morgon, köpte frallor och körde in till Emelie och Zoran, trevligt med frukost sällskap, annars hade det väl inte blivit någon frukost alls om jag känner mig rätt!!! Emelie drog ut mig på en mega runda, märks ju rätt väl att man är såååååå otränad!! Dax att köra på igen kanske....hm.....


Passat på att städa rejält när ungarna har åkt, det behövdes för det var ju rätt så dammigt på hyllor och dyl....Inte riktigt min favorit syssla att damma men vad faan, vem ska annars göra det???


Ska slänga in en maskin tvätt till och hoppa i duschen, blir lite samkväm med Magnus och Lisa hos Roger i kväll, TREVLIGT!!!!!Vem vet kanske buzzet åker fram med:)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards