Bloomiz

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Linda - 14 januari 2009 20:32

Idag har jag haft ledig dag förutom att jag skulle ha kusr för mina kollegor(tänkte på dig där Emelie.s när jag skrev det;)....) var i stan på rådhuset för att hämta upp dockorna, efter mycket om och men fick jag tag i dom, till jobbet och få ihop tv och dvd....lite fika innan vi satte igång, rabarberkaka med vaniljsås satt ju inte fel till frukost kan jag ju tala om!!! Sen fick jag ner mina kollegor på golvet och det ser ju faktiskt riktigt kul ut när alla klämmer och känner och kacklar för fullt!!! Alla var jätteduktiga, och sen bar det hem, in i affären och köpte lite fika....


Hann och plocka in 6 maskiner ren tvätt som har hängt över mig ett tag, hann och diska i pauserna på one tree hill,

sen kom Lisa!! Drog med henne på en lång runda , jätte skönt att få luft alltså, passande nog hade jag köpt semla till fikat....Tusen tack för sällskapet Lisa, nästa gång kommer jag till dig!!!


Nu ska jag bara slappa lite, jobb i morgon ju....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards