Bloomiz

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Linda - 2 november 2009 14:43

WOW säger jag bara!!! Vilken helgSkrattande  Vi har alltså varit i Stockholm i helgen jag, syster och mor, för att se musikalen BUDDY HOLLY!! Kan ju bara säga att vilket drag, vilken känsla vilket ös och vilken musik och vilken man som gjorde allt....BROLLE!!!!! Fick ju gåshud när han sjöng!! Kan varmt rekomendera den nu när den kommer på turne i Sverige....Gå och se den!!! M- lo hämtade upp oss så vi kunde komma i tid till restaurangen som hon hade bokat....God mat, gott dricka och bra sällskap är ju aldrig fel, underbart att träffas igen M-lo!!! Vi fick en privat sightseeing av Stockholm by night oxå. Sen skulle vi ju då till hotellet fast vi hittade inte dit!! Jag hade fått för mig att vi bodde på söder men det gjorde vi inte....vi bodde på kungsholmen....tur att jag kan skylla på att jag är turist:)

 

På söndagen blev det ju flaschig hotellfrukost, bäst var winwebröden och småkakorna som blev måååånga för min del....En rundtur med bussen och sen några timmars shopping!!! Blev en fika i gamla stan på cafe Sture under jorden....Skit häftigt, det hadevarit ett fängelse där på 1300 talet....man kunde nästan föreställa sig hur det kunde ha varit , inget dagsljus en blaskig löksoppa i bästa fall....hy gick nästan kalla kårar på mig, vilket öde det var då...

Sen en tur i bussen hem till Jönköping, hem till Gladebo och stoppa in mig och adam och lite påsar i bilen för att åka 2,5 timmar till i bil hem till Svängsta...Segt som attan med guuuuud vad gott det var att komma hem!!! Blev sängen direkt!!! Så kl 7 i morse var jag rätt så pigg:)

 

Har haft en fantastisk fm, pratade med Emilie i 1,5 h och var på sbnabb frukost hos Maria och en kanon lunch på Gourmet Grön med min vän från stan(Marco), var en runda på systemet och handlade till fredag, kändes lite udda att vara på systemet en måndag....vadå fyllo...;)

 

Ska ta mig i kragen och göra lite nytta....Ha en underbar dag mina vänner!!!   Cafe Sten sture några meter under jorden....mysigt               

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards