Bloomiz

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Linda - 4 november 2009 18:22

Fy jag var såååå seg i morse och frös gjorde jag, fast kanske inte så konstigt för ute virvlade det fullt utav små små snöflingor, jag blev så glad, har ju längtat så efter det...Underbart, nu är det precis som det ska vara i livet...i alla fall vädret:)


Körde till Mörrum och hämtade upp Emilie , vi for på loppisrunda till Halahult, jisses det är verkligen världens ände....Som vanligt hittade Emilie lite smått och gott , själv inhandlades det två pocketböcker...Vi var inne på Ninas fik när vi kom hem och handlade en laxmacka som Nina vann mack-sm med, kan ju tala omför er att den var delikat!!! Så klart det hängde med lite godsaker oxå....vad annars när Linda Bloom är i farten??


Frös som en gnu när jag kom hem så jag tog mig en träff med älsklingen så jag kunde få upp värmen, hårt som faan att träffa älsklingen, blev 14,5 km....Är rätt nöjd måste jag säga!!!


Nu ska jag hoppa i duschen och sen njuta av resten av kvällen!!

Ha det gott mina vänner, all kärlek....  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards