Bloomiz

Direktlänk till inlägg 23 december 2009

Julkänslan var är den....???

Av Linda - 23 december 2009 19:49

                 

jaha nu är det dan före dan,  ingen julkänsla någonstans...det töar ute, pojkarna har åkt, jobbar i morgon...suck...lite halvt nere känner jag mig men jag ska se om det hjälper med en varm dusch och en tur till Malmströms.... tror jag ska tigga till mig en macka med god ost på;)


Häromdagen när jag var på morgon promenad(trilla inte av stolen!!!) så hade jag faktiskt med mig kameran....Fick några riktigt fina vinterbilder på mitt älsakde swingtown:) bjuder er på en bild av  mig själv när jag hälsar på hos vänner, bli inte förvånade om jag kommer i pyjamasbyxorna....


Önskar er alla en GOD JUL och hoppas ni har varit snälla så tomten kommer till er alla med klappar...


 
 
Ingen bild

Maria

24 december 2009 12:24

Jaa vad snygg du va i din pyamas!!

Tack för den fina julklappen, hänger så fint i min gran!
Älskar dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards