Bloomiz

Direktlänk till inlägg 29 december 2009

Sjuk, sjukare än vanligt;)

Av Linda - 29 december 2009 10:24

Har varit lite snuvig några dagar och i söndags kväll bröt det nog ut...men jag tog mig en pilla och hoppad i säng, vilket inte var många timmars sömn den natten men tog mig till jobbet ändå, ENVIS som jag är.....De skickade hem mig kl 09,00....Kul ju....men jag gick hem och sov till kl 14,30...var nog välbehövligt!!! Jag nyser, snyter, snörvlar i ett, min näsa är illröd som på en fyllehund, skinnet är avskavt och jag har en himelsk huvudvärk, låter jävulskt själömkande just nu men för att vara ärlig så är jag riktigt lycklig att det är nu jag blev förkyld och inte nästa måndag för då hade det varit KATASTROF!!! På tisdag ska jag ju på BRÖLLOP!!!!!!! Jag längtar som attan....sen är det inte många dagar kvar tills jag far på semester....ljuvliga januari...som går som på ett kick...Yes...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards