Bloomiz

Direktlänk till inlägg 30 december 2009

sjukling, sömmerska och hantverkare....

Av Linda - 30 december 2009 16:29

Fortfarande dunderförkyld, fast mindre nysig idag;), tog ett beslut att vara hemma i morgon med, fast jag hade verkligen behövt pengarna som hade blivit i morgon, men det går väl fler tåg....vi syr och provar och syr och provar klänning, blir snart riktigt knäpp!!! Är imponerad av min mamma som har ett otroligt tålamod med denna klänning, jag hade slängt den i ett hörn och åkt och köpte en annan som jag inte alls skulle vara nöjd med...

 

Min nästa däremot är såååå särgad, ser ut som värsta fyllehund...och det gör sååååå ont när jag snyter mig!!!!

 

Pappa har hjälpt mig att limma mina stolar i köket, de var så vickiga och rangliga, så det blev både limm och spik  på stolarna, tur jag letar efter nya stolar, blir mitt uppdrag under våren och sommarn på loppisar som jag ska gå på...

 

 

Kommer bilder på klännings syendet senare....

 

Nu ska jag bara typ små sova i fåtöljen resten av kvällen...

 

kram kram på er alla

 
 
Placebohoe

Placebohoe

30 december 2009 17:59

krya på dig!

http://placebohoe.blogg.se

 
stina

stina" title="http://bloggagratis.se]stina[/url]" target="_blank">bloggagratis.se]stina[/url]

30 december 2009 18:07

Fösta gången jag hamnar på din blogg, bra blogg skulle jag sammanfatta det som, välkommen till min och mest av allt vill jag säga : KRYA PÅ DIG och ETT GOTT NYTT ÅR!

http://enenkelstina. bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards