Bloomiz

Alla inlägg under juni 2010

Av Linda - 20 juni 2010 19:23

Varit uppe i Jkpg i helgen, firade Jesper i fredags kväll och lördagen gick åt till att hjälpa mamma att få ihop hyllor i en garderob, och så klart tv tittande på det fantastiska och underbara bröllopet!!! Gudars vad de var vackra!!! Jag lipade och lipade och lipade....På kvällen blev det en tur till Huskvarna till moster Mia , hon hade en bjudning och invigning för lilla lusthuset! Tack för att vi fick komma och tack för god mat!!

Kvällen senare var jag på Harrys i Jkpg, hade riktigt trevligt!!! Men riktigt så trevligt var det inte i morse;) Hahahaha.....Jag får ju skylla mig själv. Tyvärr så får ni inga bilder eftersom mitt minneskort är paj och jag har heeeelt tappat lusten för att jag inte kan ta några kort...SUCK!!!Få se om jag kan köra bort och lämna in den i veckan...

Nu är jag äntligen hemma igen i mitt underbara Swingtown!!!

Tack Virre med familj för i fredags kväll med god mat och härliga skratt!!!

Tack Mamma och pappa för helgen och mat och skjuts och kaffe och husrum!!!

Tack Maria för att du hängde med, och tack för alla otroliga grejer jag får uppleva med dig!!!

LOVE!!!!

Av Linda - 16 juni 2010 16:52

Ja man kan ju inte annat än att säga att vi har bra väder idag! Sitter på altanen och njuter av livet trots att mitt minneskort har slutat funka....Egentligen skulle jag så mycket men jag skiter i det och tar en bok och lägger mig i soffan på altanen och bara är istället! Kevin är ute och kör moppe, Adam är på Svängsta badet....

I går kväll var vi ute och käkade med jobbet, var på Kungsforsen i Mörrum, Vilket ställe!!! Skitmysigt och supergod mat, jag åt varmrökt lax med dillmajonäs och potatis:) kaffe och kaka på det och vips 190 kr fattigare:) Det var det värt!!! Tog ju bilder men nu finns det inga bilder....:(

Njut av livet mina vänner!!!

Sol kramar!!!!:)

Av Linda - 15 juni 2010 21:14

Hur kan alla bilder helt plötsligt försvinna på minneskoret på mobilen?? Och heeelt plötsligt så står det att det inte finns något minneskort.....Alltså jag HATAR när alla tekniska prylar inte vill som jag vill!!!! Inte ens Kevin kan få fram det......tänk om alla bilder är borta...då blir jag jätteledsen...

Är bara så upprörd just nu....låter kanske lustigt i era öron men i min värld är det katastrof!!!!

 

Får gå en runda och se om det går över.....SUCK!!!!!

Av Linda - 14 juni 2010 23:26

hoppsan klockan gick snabbt iväg, och nu mååååste jag sova...suck, dygnet skulle ha flera timmar...


Sov gott, kommer bilder i morgon!!!


kram

Av Linda - 13 juni 2010 21:07

Haft en riktigt bra söndag!! Frukost med nykokta ägg, sen lite kakbak och lite bak som ost&skink gifflar, lite lasangette till middag, föräldrarna åkte hem, spontanbesök av Hanna,Ida,Leo och Flynn, duschen, Mörrum till Lisa för promenad och kaffe i massor!! Nu är det lugnet som drar sig över Bloom, med all rätt! I morgon är det jobb igen.....

  

hade en glad Leo hos mig:)

  

Fröken Zeta var nyklippt. Sååå fin!!!

  

Härlig natur även i Mörrum;)



KRAMIZ PÅ ER!!!  

Av Linda - 12 juni 2010 21:58

Hoppsan så var denna dagen slut:) Full rulle hela dagen, Mor och jag var inne i stan en snabbis, sen fixade vi till internet kablen genom taket så nu är det sladdfritt:):), Kevin och far var uppe på altan taket och fixade till så det inte låter, Mor bakade lite kanelbullar och jag har hunnit klippa gräset;) Skönt , just gräset jagar livet ur mig....varit nere på rocken och lämnat Maria, ska hämta i natt med...Kändes faktiskt jätteskönt att inte vara där, jag frös i bilen....Helt otroligt att lilla Norje kan förvandlas så när det blir rocken.....Häftigt!!!!


Nu ska jag strax krypa till kojs, är trött som attan idag, fattar inte det.....


Kram på er!!!!



Av Linda - 11 juni 2010 17:25

Dagen har kommit och nästan gått med, vart tog tiden vägen idag?? Mina fantastiska pojkar har som så många andra slutat skolan idag, sentimentalt som fasen var det i allafall i Ringamåla kyrka. Alla som spelade så fint så jag fick gåshud, och alla som sjöng så vackert!!! Sen blev det ju avtackning av fröken, skoja att vi mammor typ bröt i hop tillsammans med fröken Lotta!!!

  

Adam med "lilla" Lotta!!!!

  

Mina underbara älska pojkar!!!  

   

mat på Golfkrogen, gott som alltid men ögat är mer hungrigt än magen som vanligt;)

     

Är dessa pojkar släkt med mig?????

     

jag gör vad som helst för att få med dom på bild:)

Mamma och jag skämde  bort pojkarna i dag och packade reklamen åt dom:)

Lilla Mor och jag!!!

Den obligatoriska bilden:) Två sura pojkar och en överglad mamma:) som vanligt!!!! fatta vad mina älskade pojkar har blivit STORA!!! Stanna tiden nu, snälla....

 

Hoppas ni alla har haft en bra dag och förhoppningsvis utan paraply;)

 

Kram på er!!!          

Av Linda - 10 juni 2010 16:36

Är inne i en bok period, skönt att vara det men allt annat blir ju liksom lidande....som ni kanske har märkt på bloggen, blir inte ens av att jag uppdaterar den.....Men nu är jag här....fast bara en snabbis;)

 

I morgon är det skolavslutning....blandade känslor minsann....mor och far kommer ner i helgen till oss, jag ska hava tålamod!!!!

 

Ville bara säga hej till er och säga att jag är här fast ändå inte;)

 

(jag tackade nej, vilket känns jättebra just nu)

 

KRAM!!!

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards