Bloomiz

Direktlänk till inlägg 18 juli 2010

Tur man kan tänka om...

Av Linda - 18 juli 2010 23:09

Min tanke i morgon när jag är ledig var: SOVMORGON. sol och bad på Svängsta badet, bara vara på em....TÄNK OM!!!

 

Nya tanken är: Upp vid 8,30, ner till konsum och handla lite, ca 10,00 kommer mor ch far med co med mitt virke....Jaha...kan nog bli riktigt bra, tänkte jag skulle hänga med doom till stan för att käka lite gott, tror ni pappa bjuder mig på mat???

 

Min Ull har kommit hem från Gotland i dag!!! Jag behöver två STORA baljor så jag kan tvätta det...Tur att mamma ska förbi Tingsryd, hoppas hon hittar två på Hansa plast! Sen ska de fyllar och jag ska trampa på fällen BARFOTA!!!! tills vattnet inte är skitigt...jag ryser redan av bara tanken...Hyy...jaja skam den som ger sig!!! kommer bli jätte fint när det är färdigt!!

 

Nehe om jag ska orka denna vecka så får jag nog kojsa nu...

 

xoxo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards