Bloomiz

Direktlänk till inlägg 19 juli 2010

Smålandsbesök

Av Linda - 19 juli 2010 21:19

Fick celebert besök i morse från Smålands djupa skogar, bjöd på frukost och rabarberpaj!!

Trevligt!!

Sen var det ju detta spektaklet om mitt kommande staket(sätter ingen tidsgräns) det skulle ju kollas lite....

   

Finns det någon sten??? jaaaaaa

Mamma och Eivor hade många bra ideer.....

En runda in till stan blev det för att visa Karlshamn...

Mieån...

Konstverken i hamnen....

   

Torget som förbereds inför kommande festival på ons-lör...mycket fint att titta på:)

 

Maten intigs på Mörrums golfkrog till pappas förtjusning!

   

Pappi!!!

Mamsen!

Tack för en jätte härlig dag!!!  

  

    

Körde förbi Gungvala skola och var ju tvungen att hoppa in en runda på loppisen, dessa hade jag mer än gärna       tagit med mig hem....tyärr har jag ingen plats för dom!!

    

  

 Lite fina bilder på mina få blommor som överlever min förvattning, ja ni hörde rätt...jag vattnar antingen inte alls eller för mycket....

  

HÄR ÄR MITT UNDERBARA ULL!!! Som luktar lamm som hter duga, tyvärr fick jag inte tag i några stora baljor, men mamma ska kolla på torsdgpå hammarplast när de kommer ige. så mitt ull får vänta så länge...VISST ÄR DET FINT!!!


  

Hm...skämns bara nästan...jag har ogräs.....

  

                Mittarmband har kommt!!! jag är såååå nöjd, det bara skriker LINDA om det!!! Visst är det fint??

  

Detta unebara halsband fick jag av Maria med familj för jag hade hjälp henne med kaninerna...Såååå fint!!! Tack Malmstöms!!!

 

Nu ska jag kojsa, var så jäkla trött innan och hade lovat Kevin träning i dag så när jag s att jah inte ville såg jag hur bsiken han blev och ändrade mig illa kvickt!! kan tala om att det var inte ett sit roligt idag, allt var jätte tungt och så men jag piggnade faktiskt på mig!! Så i morgon kör vi ett nyttt pass....faaan måste få rutin på det här...


Sov Gott vänner!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards