Bloomiz

Direktlänk till inlägg 26 juli 2010

Rubrik saknas

Av Linda - 26 juli 2010 11:36

Har varit dålig på att uppdatera mig här, kan bara säga att här har varit fullt upp!

 

Onsdags var jag på EUROPE inne i stan, bra konsert!! Tackar för sällskapet med Herroch Fru Parnfelt, Jessica och Stoffe, Anna och Anders. Mycket trevligt!!

 

Torsdag kom mor och far ner, jag och Lisa och Maria var i stan en sväng, lite folk i vår ålder...eller man kanske ska inse att man börjar bli gammal??

 Fredagen var jag mamma pappa och Kevin inne en runda på dagen, pappa var borta på veteranbilarna och vi fick höra allt om dom som går att veta...Han var även på en guidad tur i motorrummet på Edith!!!! När vi kom hem så påbörjade vi staketbygget...

    

Pojkarna förberedde med lite ogräs borttagning...de är dock inte färdiga än...

  

Kevin hjälper gärna till!!!

     

Blir nog bra när det väl blir färdigt!!!

 

lördagen spenderade jag på jobbet, sen hem och duscha och sen bar det i väg på konsert med LARS WINNERBÄCK!! Vi trotsade allt vad väder hette!!!

   god pastasallad och öl, tur vi hade lock på annars hade det blivit vattenskadat..hahaha...

   

Tack underbara Maria för god mat!!!

     Inget är som väntans tider.....

Men sen hände det.....Lasse ä här!!!!

             Tack Lasse för en magisk konsert!!! Vi ses i Oslo den 21 aug!!!

   LASSE ÄR BÄST!!!!

 

   Trött, frusen men lycklig!!!!

   Likaså jag men med en finfin mössa på...:)

 

I går somnade jag halv åtta på soffan och vaknade idag halv elva, tror det behövdes...Nu ska jag fixa lite sen i em ska jag hänga med Lisa och Magnus och barnen till Tingsryds marknad...

 

KRAMAR i massor  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards