Bloomiz

Direktlänk till inlägg 16 december 2010

INGEN rubrik idag!!!

Av Linda - 16 december 2010 21:25

Vilken jävla start på denna dagen...Jag brukar inte röra mig så värst mycket när jag sover, oftast vaknar jag som jag somnar...men INTE i natt...heeeela underlakanet var ihop snuurat som en karusell på Liseberg..Ont i skallen och i käkarna..har alltså "jobbat" hela natten...Vakna skittrött är ingen hit alltså...

 

ENGELSKA: Nationella prov är det som gäller nu...I dag reading...och jag var helt ute och cyklade för får jag ett G på detta prov så är det ett under..jag fick inte ihop någonting...

  

Hoppas att turen var med mig:)

 

sen till jobbet lite lagom stressad för jag var lite försenad, fick köra lite sakta för det var typ snöstorm:):) HELT FUCKING UNDERBART!!!

I dag hade jag bakdag, alla julkakorna till jul till de gamla skulle göras idag:)

  

baka baka baka...:)

  

lite torra kakor som , schackrutor, stockholmare, smältande ögonblick, brysselkex och finska pinnar

mjuka kakor med:) Sockerkaka, tigerkaka, chokladkaka och en chokladkaka med philadelphia topping

och en mazarinkaka:)

kul att göra sånt här i bland dels finns det ju plats och idag var min tid endast för bakning:)

   

min tröja åkte då direkt i tvättkorgen i kväll:)

 

När jag kom hem så var det bara att ta tag i snöskyffeln och börja skotta:) man mår så bra i själen av snö!! just love it!!!     

 

Nu ska blomski hoppa i säng för i morgon är det fredag och jobbedag:)

 

Puss på er!!!     

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards