Bloomiz

Direktlänk till inlägg 19 december 2010

Julbord!!!

Av Linda - 19 december 2010 09:29

I går var vi på julbord med Malmströms på Galtsjön! Det var ett otroligt bord med allt och lite till...Jag glömde förstås att ta kort på all mat men desto fler på oss:)

  

Adam(som helt plötsligt inte skulle vara med på bild, Victor, kevin ( som aldrig vill vara med på bild)

  

Jag och Tess

  

Axel och Maria

 

Ni får en hel kavalkad av bilder här men efter en hel kväll med att försöka att få ett bra kort på Kevin lyckades vi i alla fall, jag med kameran och Maria med sin mobil...

  

älskade unge!!!!

                                            

Och så klart vi tog idol (hahahah) foton på oss...jag och min äkta hälft...

          

Visst är vi fina!!!

 

Nu ska jag pallra mig upp för i dag är en bra dag och idag ska här göras julgodis, och gp iväg på advents fika..Härligt att livet leker!!!

Kram på er!!

  

 
 
Lisa

Lisa

19 december 2010 10:08

Vad du ser lycklig ut. :D Glasögonen klär dej verkligen! Jättefina. :)

http://Lisoball.bloggplatsen.se

Linda

19 december 2010 10:18

Lisa , blir alltid lycklig med nära vänner och fantastisa ungar!!Tycker du glasögonen klär mig?? hahaha jag köpte dom endast för dom var fula och för att jag skulle reta någon med att ta på dom;) Men TACK!! Kram

 
Ingen bild

Lisa

19 december 2010 10:59

Mysigt :) Fina ni är, snygga brillor :) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards