Bloomiz

Direktlänk till inlägg 28 december 2010

vilken super dag!!!

Av Linda - 28 december 2010 22:31

Har haft en kanon dag, sovmorgon cch mys fm....Bara gå och bara vara i pyjamasbyxor är ju bara såååå nice!!

  

nya benvärmare;)

  

min nya fin fina mössa som jag fick i julklapp av grabbarna:)

  

dagens outfit......  

här är jag och morfar när vi hälsade på han härom kvällen:)

   

fina naturbilder från i går, solen kom fram och det bara gnistrade i snön...

  

mys Jeppe på väg på bio med mig...

förväntansfull kille:)

så här snygga var vi när vi kollade Narnia på bion!! Superbra!!! Se den!!

     

Kevin har varit dålig, frusit som attan och antagligen feber....Han har legat på

soffan och knaprat ipren och halstabletter med värmefilten på sig och typ följt alla såpor på tvn...Skittråkigt tycker han...

Gladebo <3

   

även här är naturen slående vacker...     

 

 

Jag har varit i Nässjö med mor och far för en dag på "stan"...... var en snabbis på kappahl...blev ett par nya pyjamasbyxor i flanell...Sååå fina och såklart ROSA!!! Medans de var på banken så gick jag en liten runda till...Hittade paket till Tess och Edwin.

 

Sen for vi till Eksjö för att hälsa på min kusin Jessica och Kusin Nettan var oxå där:) Sååååååå jäkla trevligt att se er tjejer!!! Såklart trevligt att träffa era grabbar med;) Jag tackar för kaffe och kakor men mest för pratstunden och inser att vi ses alldeles för sällan....Kom till Blekinge och hälsa på nu....

Nettan, Jag, Jessica vilka fina kusiner jag har!!!  

 

Väl hemma så tog jag och Kevin oss itu med att sätta ihop mammas lilla nya motionscykel....

   

hm undrar hur många delar den kommer i??

     

sammarbete är bra!!

   

Tar mig en provtur:) Kolla in mina nya pyjamasbyxor:)

  

Lilla mamsen på tur....hahahah vilket sjå hon hade för att komma upp:)


Nu ska jag hoppa i säng, i morgon är en ny spännande dag!!!


KRAMIZ PÅ ER ALLA!!!!!

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards