Bloomiz

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Linda - 9 maj 2011 16:09

När man kommer till ön så brukar men få ett sånt lugn i kroppen och längtan brukar stilla sig, kan tala om att lugnet infinner sig alltid men min längtan blir bara värre, bara att inse att det var en alldeles för kort tur till paradiset....Mycket sömn har det inte heller blivit:)

Man kan ju tro att jag blivit värsta fest prisse, både fredag och lördag....kom i säng kl 05,00 i lördags morse och 04,30 i söndagsmorse...kan tala om att solnedgångarna på ön är bedårande trots att det var kallt...

      god middag på balkongen, som blev riktigt varm så....

  jag passade på att få lite sol på mig:)

      Färdigfixade för MUNKEN!

    Vi hade riktigt riktigt kul:)

       Kom ihåg att fota något på dansen i lördags men väldigt sparsamt...hade helt enkelt för kul att tänka på att fota:):)

          Körde ekstakusten hem....suck så vackert det är!



Har haft en kanonhelg med såååå mycket skratt så kommer jag leva väldigt länge, härligt folk och många lustiga kontrakt...Hahaha..

Tusen tack till Micka och Anita som har bjudit in oss på Hablingbodansen, och tack för att ni tar mig precis som jag är...

Maria: Jag älskar dig!!! Något annat att säga är överflödigt!!! MEN VI ÄR INTE IHOP!!!!


Ser fram mot i sommar, så nu kan veckorna gå väldigt fort!!!


Idag har det målats lite staket, i alla fall insidan sen tog färgen slut, får köpa ny i morgon och ta utsidan med....blir riktigt bra!

Har nog inte varit så här sleten på läääänge...Men det är det så värt!

  bakfyllefrukost:)

  Tack för hjälpen Adam idag!!  




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards