Bloomiz

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Linda - 15 maj 2011 14:52

Lustiga vädret fortsätter....och jag kan tala om att hemma hos mg är det faktiskt liiiite kallt med tanke på att min panna är paj och jag har ingen VÄRME!!! Den enda värme jag får är när jag åker till Maria och duschar hos henne....Men en ny lågriktare är beställd till pannan och jag hoppas innerligen att den kommer snarast!


Är lite trött i dag, har varit långa dagar och sena kvällar och tidiga mornar....I går kväll for jag, Maria, Anna, Tess, Axel och Tobbe upp till nytorpet och grillade lite korv, skönt att komma ut och få lite luft. Nu luktar jag ju bara tyvärr bara som jag har varit på hajk en tre fyra dagar....Tror jag ska låna någons dusch i kväll  


Min lilla son är ju som sagt hemma igen, eller hemma och hemma...tycker aldrig jag ser han numer...alltid och skejtar eller tränar...Men motion är ju aldrig fel, och på tal om det så känns det som om jag ska ta tag i mitt liv igen på måndag...nu ska gymmet in i mitt liv igen, har saknat det!


I kväll ska jag till parnfelts:) Jag ska gosa och mysa och prata och skratta , dricka kaffe och duscha!!


puss och kram på er!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards