Bloomiz

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Linda - 12 juni 2011 21:51

  varje gång jag kommer till stockholm är det som att alla affärer bara ropar åt mig! som ni ser har jag hittat lite smått och gott:)


  vädret bättrade på sig avservärt ju närmre sthlm vi kom i fredags:)

    en obligatorisk fika på kulturhusets takterass så klart!

    här hänger vi på strandbryggan med god öl och mycket folk att titta på! riktigt trevligt ställe, besöker jag gärna igen!

  idag har vi varit på äventyr till täby, för bakluckeloppis....alla dessa vägar och köer och trafik gör mig hispig, tur jag har med mig en van förare i denna trafiken...

  köer.....en vardag i sthlm, själv hade jag fått krupp...


i kväll har vi bara softata, lagat lite god mat och slappat, men jag var liksom fortfarande rastlös så jag snörade på mig skorna och tog mig en tur runt vinterviken...så fantastiskt vackert!

        det bästa av allt är att det ligger bara ett stenkast bort från m-lo.:)

att kunna sitta vid vattnet kl 21.15 i bara

  ben är helt klart en guldkant på tillvaron!!


Nu ska jag strax hoppa i soffan, ny dag i morgon!

Kram på er!!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards