Bloomiz

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Linda - 30 juni 2011 23:31

vet att jag har varit dålig med det här med bloggen men har inte riktigt haft tid, har försökt att bara andas....Som ni alla vet så är jag ju ingen lycklig fan av det här vädret som har varit och för att vara helt ärlig så tar det livet av mig!! Jag känner inte igen mig själv någonstans, jag blir sur, gnällig, irriterad, lite surare till, får utbrott, trött och ännu mer gnällig!! Det känns som någon kokar mig i en stor gryta levandes....Nog om det!


Midsommar har ju gått och äntligen är vi på väg mot mörkare tider:) Jag och pojkarna tog det väldigt lugnt och vi var bara här hemma...hade lite långväga besök som förgyllde helgen, så lite öl och slabbe åkte det med ner...lördagen var jag inte så värst pigg kAN JAG SÄGA...MEN DET VAR DET VÄRT!

  ADAM OCH JAG LÖJLAR OSS...

  JORDGUBBAR MED SÅ KLART...


I MÅNDAGS VAR JAG OCH SKALADE AV MITT HÅR, NUMERA ÄR JAG VÄRLDENS SKINNHEAD....

  BLIR NOG BRA NÄR JAG HAR VANT MIG.....



hA EN BRA FREDAG ALLIHOPA! KRAM

  HITTADE EN HÄFTIG BILD I MIN KAMERA SOM JAG TOG NÄR JAG FOR TILL STHLM...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards