Bloomiz

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Linda - 17 juli 2011 09:19

hoppsan, då var redan denna veckan över ja....jisses, vad har man hunnit med då??

varit en helt ok vecka tycker jag, mor och far har varit nere och mitt lilla tak över källartrappen är klart och måat, även min altan är nu nymålad och klar!!! nu ska det bara skrapas färg på garaget och sen målas....

          är vi släkt?????


fick spontanbesök i fredags kväll av familjen parnfelt! tusen tack för att ni kom, precic vad jag behövde!! Fick massor av dregelpussar och gosiga bäbiskramar av den här godingen!


 

sovit som en kratta i natt, kan det bero på min extrema långa sovmorgon som jag hade i lördags?? till 12,45....var antagligen välbehövligt!


Idag vankas det kalas i em för fina underbara härliga fru parnfelt!! Grattis på din dag älskade vän!

 

 bli nu inte arg på mig för denna bilden, lovar att ta en ny i em:) love y!

 

har suttit i telefon med min äkta hälft som kommer hem inatt, äntligen!!! fatta vad jag har saknat dig maria!

 

nu ska jag gosa ner mig i sängen och se en film...

ha en fantastisk söndag!! pösssss

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards