Bloomiz

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Linda - 28 juli 2011 22:33

JAPP, NU ÄR HAN INHANDLAD! MIN NYA FIN FINA ÄLSKLING!

  SÅÅÅÅÅ NÖJD! SÄG HEJ TILL K-BELL

  NU SKA HÄR SVINGAS HIGH LIFE OCH TRO DET ELLER EJ, HAN SKA FÖLJA MED MIG PÅ SEMESTERN:)


har ju inte hunnit berätta för er om östersjö....

onsdagen for jag in med min äkta hälft och tess och axel för att se konserten på torget...

    ni är underbara!  

grattis på bloggen i efterskott maria!

  finaste!


på torsdagen var det lite tjejmys,

              vi hamnade i "båtens" öltält med härliga människor och störtregn och åska! Vi hade trots allt en kanonkväll! tack underbara vänner för att ni finns!


jag for till småland för att umgås med nära och kära och jag har haft det kanonbra! både mys, shopping, jobb och mycket fika....

    mor och jag har sytt medeltidsklänningar för fulla muggar....roligt! tusen tack för hjälpen!

    i garaget har det micklats, skruvats och svetsats, tack claes för hjälpen med loppan!


min egen semester present till mig själv

  fin fint!


jag lovade ju en ny bild på fru parnfelt på födelsedagen, så här kommer det

         

  puss på er!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards