Bloomiz

Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Linda - 5 oktober 2008 17:55

Jag som var sååå trött när jag gjorde förra inlägget fick konstigt  nog en riktig energikick helt plötsligt....Tvätten åkte upp, vek ihop ren tvätt, laserade hyllan en gång till, sydde klart min köksgardin och strök dem ,KORS I TAKET!!!, och strök mina tre tunikor.....Jisses....


Har pratat med min kusin vitamin Jessica i em som har flyttat till Grythyttan av alla ställen:(, men hon var vid mycket gott mod och har fått nytt jobb som hon börjar i morgon, så LYCKA TILL!!! Alltid kul att pratas vid vilket inte händer så ofta tyvärr...


har lagt in om semester v 43, så jag har tänkt att åka upp till mina underbara föräldrar och hjälpa dom(läs:stressa ihjäl dom)med att tapetsera om mitt gamla flickrum, tänkte göra om det till deras "kontor", min mamma har hela köksbänken full med "viktiga" papper, vilket jag tycker hon kan ha i det rummet i stället....Ska bli roligt!! har även tänkt att träffa en annan kusin och morfar och syster med familj och sen ska jag spela bingo med min moster, mamma och pappa ska till Göteborg på Bingolotto så jag måste ju se om jag ser dom då...Ser fram emot att komma hemifrån, får väl dock se om jag orkar vara där hela veckan;)


Nu däremot ska jag bara vara och ta det lugnt, är ledig i morgon men vi har möte på jobbet så det känns inte direkt att man har ledigt.....Har lovat att göra en äppelpaj till mötet ska se om jag vågar mig ut till äppelträdet och plocka ner lite äpplen i detta väder.....Det är ingen hit alltså....

Av Linda - 5 oktober 2008 15:19

Jobbe helgen avklarad bara två veckor kvar till nästa gång!!!  Har sovit skit dåligt i natt, vridit och vänt på mig, vaknat av blåst och regn och fryser gör jag med....Så jag tror jag ska ta 5 minuter på den lilla visaren och vila lite....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards