Bloomiz

Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Linda - 19 oktober 2008 23:47

Fick äntligen tummen ur och köra upp till mina paranteser, Pappa mötte upp mig i Ödestuge så var vi i Tenhult och köpte blommor, vankades fest på lördagskvällen....Jag var nykter och körde, vi var på en 50 års fest i Sävsjö tillen kompis till pappa, och där var hela rasket raggare med nerhasade brallor och skinnvästar och hur mycket öl som helst och endast rockabilly musik.....Jag kände mig som värsta utböling.....


Idag har jag rivit ner alla tapeter i mitt gamla flickrum och spacklat, varit och hälsat på syrran med familj en snabbis och varit hos moster Mia och spelat bingolotto, för mamma och pappa var med i publiken.....vann 200 kr....väntar på att dom ska komma hem så jag får höra hur dom har haft det....


I morgon bli det stan, ska inköpas tapeter, nya stövlar och värmeljus på Ikea åt min chef....Skulle inte förvåna mig om det blir en heldag , jag ska se till att vi äter på Ikea för jag är grymt sugen på deras lax.....

sov gott!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards