Bloomiz

Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Linda - 31 oktober 2008 11:12

Ja jisses vad trött jag är alltså, är det för att man vet att man är ledig i tre dagar??? I går kom ju Adams kompisar med sina datorer och jag tackar gud för jag har Kevin som kan allt om detta, för utan han så hade det nog blivit väldigt lustigt.....Så tack för hjälpen Kewan!!!

Var uppe hos Bert  och Ija, fick god tårta och kaffe. Han blev riktigt överlycklig över sina kroppkakor, så det gick ju hem:)

Hemma igen så gjorde jag lite varma mackor till pojkarna, uppskattat det med. Kevin gick i väg till Thilda , han skulle sova hos henne i natt och jag har redan ringt och väckt han för lösenordet till hans dator......

M-lo kommer en runda sen, härligt, mysigt att träffa henne igen....


Hra bjudit R och T på lite middag tillsammans med mig och pojkarna, innam de ska till magnus.....Hoppas de tycker om kycklinggryta för det är på menyn i dag.....


Vaknade av att det lyste i hela huset och dörren var olåst= jag somnade först i går.....Hörde att något barn var uppe vid halv fem, hur orkar dom???



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards