Bloomiz

Alla inlägg den 2 november 2008

Av Linda - 2 november 2008 19:10

Blev väl ingenting vad jag hade tänkt mig, fast lika bra är väl det....dagen blev ju riktigt bra ändå!!!


Har precis varit på älsklingen så nu är det duschen som gäller, tror jag beger mig till ett annat hem i kväll....

Av Linda - 2 november 2008 11:49

Solen skiner och det är underbart ute men jag känner fortfarande inte för något men vill ändå hitt på något, grrr vad det är jobbigt!!! Av ingen orsak alls så rinner tårarna på mig typ hela tiden och jag kan inte förklara varför.....

Tänkte gå en runda men min mp3 glömde jag hos mamma, får väl se om jag hittar Kewans å byta musik på den, tror ni han blir glad på mig då???


Somnade i soffan i går utan godis.....får ta det i dag i stället....har sovit skit illa de senaste två nätterna....får försöka ta mig i kragen och komma i säng i tid denna veckan....


Fick precis mina jultidningar och jag har varit sååå självisk att bara köpt till MIG!!! Ska sätta mig och läsa "Ensamma mamman" helt fantastiskt underbar serie, precis på rätt sätt och alltid mitt i prick....Känner igen mig på de flesta situationerna....lite skrämmande faktiskt....


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards