Bloomiz

Alla inlägg den 5 november 2008

Av Linda - 5 november 2008 21:16

Efter jobbet hämtade jag upp Emilie sen drog vi till IKEA!! Vi har haft en  sååååå jäkla rolig och underbar eftermiddag tillsammans, skrattat och löjlat oss.....kan ju tro man är 15  igen;) Emilie hon handlade och handlade.....Det bästa var ändå när hon promt var tvungen att ha en ljusstake för hon hade ju ingen till köket till jul, (kan ju tala om att hon  fick en mystifik min i ansiktet när jag frågade henne om hon inte redan hade en....) men den var jättefin, jag själv däremot är ju emot advents ljusstakar men bara för att vara kärringen mot strömmen så köpte jag en SKITFUL som kommer att passa bra i köket;)den är alltså helt ärligt jätte hemsk, men det är ju lite jag i ett nötskal.... Emilie tog ett kort på mig med vår kumdvagn och när hon har mailat det till mig ska jag lägga ut det så ni får se....


Nu ska jag in i duschen för jag fryser ända in i märgen....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards