Bloomiz

Alla inlägg den 17 november 2008

Av Linda - 17 november 2008 15:59

Har skitont i halsen och näsan rinner, är det sviterna från det att jag var hemma förra veckan tros????? Var det det som var på gång???

Av Linda - 17 november 2008 10:14

Väntar på en kompis och hennes flicka som ska komma och äta lite frukost, har inte setts på länge så det ska bli jätte trevligt!!!! Har till och med gjort kaffe till henne....x i taket..... Sen ska jag försöka ge mig ut i trädgården till mina förbaskade löv....inte för att jag längtar direkt men man måste ju i bland....skulle behöva klippa lite buskar med....fy f**n vad tråkigt alltså.....Funderar på att leta upp min stegräknare igen....blir man så där knäpp som jag blev förra gången i gen....hm jag vet inte...skulle vilja ha en sån som M-Lo hade som man kunde stoppa I fickan och den gav utslag ändå, min bara trillar av ju....Får önska mig en sån till nästa jul, jag har ju redan fått min julklapp och födelsdags paket och jag är supernöjd.....


Vet ni att jag är i stort behov av att vinna mycket pengar....ni oxå??? Tänk vad skönt att kunna handla utan att kolla på prislappen och göra överslagsräkning i huvudet i affären....men den dagen den glädjen, kanske skulle börja spela på något?????  Det hade ju i alla fall hjälpt chanserna något.....

Av Linda - 17 november 2008 10:09

kan man ha det bättre???

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards