Bloomiz

Direktlänk till inlägg 6 november 2009

Är det dags kanske???

Av Linda - 6 november 2009 11:28

Att lämna sitt gamla tråkiga liv bakom sig och satsa på något nytt, fräscht, något som man kan känna sig stolt för, något som gör en glad och något som gör att man utvecklas???? Så känns det efter gårdagens bravader...Det kanske är dags nu, ta tag i mig själv och göra något som jag vill....som jag känner mig behövd på om inte annat...

 

Tur att mina dystra tankar skingrades snabbt när Emelie och Noah och Malin Och Ebbe kom i går kväll, kan man bli annat än glad när man får ett tandalöst leende, lite kräk på en och lite dregel? Nej, Tack för ni kom  mina vänner och fick mig att tänka på annat!! Ni är värdefulla!!!

 

Idag är jag seg som en kola....får väl dra på musik i högtalaren och få in stämningen tills i kväll:) LADIESNIGHT!!!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards