Bloomiz

Direktlänk till inlägg 7 november 2009

Ladiesnight......

Av Linda - 7 november 2009 12:17

Efter att råkat försova mig en stund så stressade jag på och hämtade maria så for vi in till stan till tjejerna....Blev lite sexparty, jag är oftast inte så pryd av mig men jisses vilka saker det finns, vad gjorde man innan de uppfanns???

 

Bussen till karlskrona, vi blev fotade, fick vår t-shirt.....drack lite öl, och det bästa av aaaaallt på heeeeela kvällen, JAG KRAMADES MED BYGGLOVS MATTE!!!!!!! Jag trodde verkligen jag dog , kom till himlen och tillbaka igen.... Herre Gud säger jag bara!!!! In på våra platser, och showen drog igång, kan ju inte säga att Martin Stenmark är dålig heller...Tror ni inte att BYGGLOVS MATTE hoppade in i en scen med??? JOOOOOOO!!!! Jag tror jag betedde mig som tjejerna gjorde när de hörde Beatels spelade för många år, jag blev helt galen.....hade nog kunnat svimma utan problem...

Sen var ju min andra favorit med MAGNUS SAMUELSSON!!!! Ja där hade jag ju oxå kunnat svimma....Tyvärr var han inte med så mycket....Men vilken kväll:) Det kommer jag leva läääääänge på!!!!

 

I dag är jag lite seg men inte så farligt, ska in till stan och hämta min bil....sen blir det nog förbi affären föa att laga mig något gott och tror även jag hyr mig en film eller två....blir bara mys i dag.....         

 

 
 
Ingen bild

Malin

7 november 2009 15:48

Och hur avundsjuk är inte jag på en skala!!! Både snygg-Matte från Bygglov OCH Martin S mmmmmumsigt!! Förstår att du hade kul, det är dig unnat!!!!
Luktade Matte gott =)
Ha en fortsatt bra helg!
Kram

 
Annica

Annica

9 november 2009 09:00

Ååååh! Matte!! den kramen lever du länge på kan jag tänka mej!! :)

kram min vän!

http://www.apieceofcake.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards