Bloomiz

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Linda - 4 maj 2009 23:17

Efter mycket om och men fick jag tummer ur att måla lite hyllor och en bänk och en tvbänk som Adam ska ha i sitt rum, kommer nog bli bra...bara en målning till så är det klart....Blev sittandes med en bok under näsan att jag glömde bort tiden och blev en halvtimme försenad i kväll, sorry Emelie men bättre sent än aldrig...Vi for till Malin och fikade lite sen tog vi oss en promenad, lilla Solo var med oxå och hon hamnade på något lustigt vis i ett dike men riktigt äckligt och rött vatten och ju mer vi skrek på henne ju gladare blev hon så hon for runt som en tosing i vattnet, när vi väl fick upp henne så hoppade hon på både mig och Emelie, alla tre fick ett rejält skratt anfall.....underbart ju!!! Precis vad jag behövde!!! Tack flickor för en trevlig kväll!!!


Svängde inom coop på hemvägen , men jag kan alltså inte riktigt tycka om den affären....den är så stor och opersonlig och varorna ligger inte alls i "rätt" ordning...man är väl där för sällan...


God natt allihopa....(I morgon är det den förbannade jävla TISDAGEN.....)

Av Linda - 4 maj 2009 14:26

Har haft en rejäl sovmorgon som var välbehövlig, men jag har en skallebank som heter duga, är det tryckande vädret kanske eller för lite sömn de senaste månaderna???


Har ätit frukost med helena, Linda och Flynn, mycket trevligt!! Nu ska jag ta tag i Adams rum, i alla fall lite....All inspiration är bortblåst, helst skulle jag vilja lägga mig i sängen med täcket över huvudet och bara få vara i några veckor...Men vad hade det hjälpt??? Nu är det lite målning som gäller....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards