Bloomiz

Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Linda - 17 maj 2009 21:14

Har haft en fantastisk dag, fm har bestått av paintball i Karlskrona med Kevin och hans kompisar plus några vuxna, jag kan ju säga att jag har multipla blåmärken efter skott och diverse ålningar....en enorm träningsvärk oxå kommer väl inte ur sängen i morgon..:) Men en så jäkla rolig fm är längesen jag hade!!! Tusen tack alla killar och tjejer!!!


Väl hemma så körde jag på några timmar i trädgården och det börjar faktiskt se rätt så skapligt ut nu fast det är ju förstås mer att göra...Tack för hjälpen Pitzon!!! Ps. det kommer bilder när jag väl är klar på före och efter...


Inne såg det ut som ett bombnedslag, så det var ju bara att ta tag i det så jag slipper se det i morgon när jag är ledig!! Nu har jag precis duschat och det var ju det bästa på länge!! Ska inta soffan nu och se om det är något bra på tvn...


Bjuder på lite paintball bilder....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards