Bloomiz

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Linda - 10 maj 2009 21:10

Tyvärr så blev det ingen bio igår efter omständigheternas omständigheter...fråga inte ... men de hyrde en film i stället och satt hemma, var ju bara så att Kevin hade ett gäng med kompisar hemma med så vart skulle jag ta vägen....Jag var alltså bara tvungen att åka hemifrån för annars hade jag fått panik....Jag begav mig till Magnus och Lisa, tack för sällskapet...alltid lika trevligt!!


Kevin hade ringt under kvällen och undrat om en kill kompis kunde sova över ok, sa jag sen ringer han igen och frågar om det är ok om två tjejkompisar ocå kunde sova över....jag sa ja till det oxå....Vilken lustig känsla detta är alltså....var ju inte längesen jag var där....bara en 20 år sen ju....


I dag har jag varit med Helena på fårvallning , Kevin skulle pröva på det med Flynn, ja jisses amalia.....vissa tackor hoppade över stängslet, Flynn var som galen och alla hundar hoppade och skällde som aldrig förr, jag filmade det men jag har inte hittat rätt knapp att få in det på bloggen...hur gör man??? Någon som vet???


Adam och jag for vidare till Mörrum och gick en snabb runda på marknaden, han införskaffade sig en såndär ful keps som är inne nu....Jag köpte mig ett hk brända mandlar och munkar som vi fikade på här hemma....

Slängde ihop en köttfärspaj, och sen for jag till stan. Har ÄNTLIGEN blivit färdig att träffa Robbe och Helena och den lille bedårande ALFONS!!!!  Helt underbart att få se er och prata med er, önskar att jag gjorde det ofta!!! Kommer att leva mycket länge på det!!!

Bjuder på en bild på lille Alfons!!! Vilken socker kille!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards