Bloomiz

Alla inlägg under juli 2010

Av Linda - 12 juli 2010 23:37

Här kommer det en massa bilder från min och pojkarnas underbara semester på Gotland!!!

                                                                                                     håll till godo:)


svettiga kramar till er alla....

Av Linda - 8 juli 2010 12:40

Dagen startade tidigt igår, kl 10 var vi på kneippbyn och körde vattenlandet till 3.....Så skönt att få ligga på en solsäng och bara lapa sol och inte ha någonting att göra!! Jag läste ut en bok:)

Hem och fixa lite käk till ungarna och jag, Maria och Anders gjorde oss klara för kvällens utgång! Buss från Hemse till Visby, jag var så akuuuut kissnödig så jag höll minsjäl på att kissa ner mig innan jag hittade en toalett i Visby, sen blev jag mitt vanliga lilla jag efter det;) En öl på en uteservering, mycket folk i rörelse i Visby denna vecka, måååånga politiker och många andra kändisar oxå...Kul!! Middagen intogs på Packhuskällaren, fantastisk mat måste jag säga trots väntetiden som gjorde att vi fick drickat gratis;) Sen in till Vinäger, där 99% bara pratade politik, alltså inget ställe för mig!!! Men det gick ner en mojito i alla fall;) Vidare till Munken för dans i vinylbaren, det ultimata stället att gå till när man är i Visby, oavsett årstid!!! Sååååå jäkla bra musik de spelar där!!! I dag däremot så sov jag till halv tolv, trött som attan tror faktiskt det hektiska semester programet börjar ta ut sin rätt med...så i dag har jag en slappe dag!! Jag och Anders ska köra in till Visby i kväll och gå stadsvandringen, kanske vi får med oss Kevin och Victor, Maria och barnen och Adam är på vikingabyn idag, själv ska jag sätta mig i en badenbaden och sova en stund i solen...

 

Kram på er alla!!

Av Linda - 6 juli 2010 23:41

Fy dagarna går för fort och jag hinner ingenting;) Men det är väl det som är meningen med semester eller??

 

I går var jag och Kevin och Maria och hjälpte till att avmaska får!!! Vilken grej!!! Skitroligt, kommer bilder senare när jag har en bättre uppkoppling!! Till och med Kevin drog på smilbanden!! På kvällen hade vi grill kväll med Micka och Anita, vi skrattade så kinderna värkte, kubbspel och pärk och även rövkrok prövades på!!! Helt fantastiskt roligt!!! Mer sånt!!!

 

I dag var det lite sovmorgon med all rätt, vaknade tung i huvudet!! Hmmmm var det vinet kanske som gjorde sig påmint?? I alla fall var det värt det!!!

En runda till Visby blev det, i min värld lite för kort men vad gör man med ungar som bara tjatar om att varför måste vi gå i affärer?? Ska vi inte åka hem snart, ska vi äta nu??? Osv....

Kl 6 var det dax för bio!! ECLIPSE!!!Vilken film!!! Jag blev helt sjuk av längtan att se meeeer!!! GÅ OCH SE DEN!!!

 

Nu är det dax att kojsa , i morgon blir det Kneippbyn och vattenlandet!!! Ses vi i plurret??? Hahahah tror inte det va??

 

Semester kramar i massor!!!

Av Linda - 4 juli 2010 16:48

Om livskraft har en postadress så är det Gotland!!!

Allt rinner av en och själen får sig en riktigt batteriladdning!!!

Vi fick god mat och god paj när vi kom, hann knappt äta klart innan ungarna skulle ner och bada!!

    

För min egen del var det alldeles för kallt så jag njöt på bryggan i stället:)

  


Vi har fått förmånen att låna Annas kamera och jag är ju som tosig att fota allt och inget just nu!! Såååå roligt!!!

      

Eftersom vi har en kass internet uppkoppling i stugan, så blir det inte många inlägg, just nu sitter vi på ett gatukök i Hemse:)


Världens bästaste soligaste kramar till er alla från ett underbart Gotland!!!

Av Linda - 2 juli 2010 21:25

Jisses ser ut som danska flaggan, trodde väl inte det skulle bli såååå bra....Hoppas jag kan sova i natt bara...


M-Lo och Emelie var på en snabbfika i kväll, underbart!!! Gott att se er tjejer!!!!


Väskorna är i bilen, allt annat är klart, färgen är i håret och snart klart med, Adam är duschad, Kevin rakar sig...hm.....har jag glömt något??? Biljetterna är i väskan!!!


Har öppnat en cider för att fira att jag har semester, måste säga att den är extra god just idag:) Hihihi...


Njut av livet mina vänner för jag ska fylla på mina batterier och bara vara och njuta av livet , mina pojkar och mina vänner!!!!


Kramiz



Av Linda - 2 juli 2010 13:21

SEMESTER!!!!!!!

 

Jag som aldrig tyckt om sommar och semester har längtat ihjäl mig efter denna dagen, i morgon far jag till mitt Paradis!!!!

 

Nu blir det solstolen en runda, de andra är väl som pepparkakor när jag kommer dit;)

 

KRAMAR I MASSOR TILL ER!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards