Bloomiz

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Linda - 9 augusti 2010 21:17

usch denna dagen blev inte alls som jag tänkt mig.....så då hoppas vi på en bättre i morgon!!!



Du är fri och tar allting för givet, du kan skratta åt livet
Du lever för stunden, precis som jag
Det är nudlar och lånade pengar, du har grå efterslängar
men lyckan i grunden, precis som jag
Vi är som personifierade Nittiotal
i ett virrvarr av chanser och val
Ont om rutiner, gott om dåliga vanor, gott om kitchiga planer
Jag lever för kicken, precis som du
Jag blir oinspirerad och ledsen av kraven och stressen
Jag har frihet i blicken, precis som du
Här står livet i farstun, så nära inpå
men det är nåt som gnager ändå

Winnerbäck-Tvivel

Av Linda - 9 augusti 2010 12:49

Jag tycker inte om måsten....men ibland hopar sig allt och lite till...om inte annat så är det ju början på hösten, härligt!! Jag har ringt en massa samtal , skönt, nu är dom ur vägen...men jag blev rastlös.....i dag är det dax att börja på med det nya livet som innebär motion och träning!! Så en runda till gymet lite senare får det bli!!


Jag längtar så efter hösten, känner att det kommer bli en bra höst!! Många nya förändringar kommer, nya saker att lära och förhoppningsvis en massa underbara stunder! Semester veckor som kommer att gå till Gotland kommer med..Livet kan börja!!!


Nedräkningen till Oslo har börjat, bara 11 dagar till.....Winnerbäck går för fullt på spotify, härligt!!


nu ska jag se om jag får något gjort här hemma som dammsuga kanske?

Ha en bra dag!!

Längtar såååå  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards