Bloomiz

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Linda - 23 augusti 2010 21:14

här väntas det på bussen till Oslo....

  

trött efter en resa på 6 timmar , lika bra att  se till att vätskenivån är intakt;)

om man tittade ner så hade vi den här utsikten...

kollade vi däremot rakt ut så såg det ut så här...


såklart vi var tvugna att kolla vad det fanns för utbud på pubar, så lite tillfixade och sen party!

 


Lördagen var stoooor frukost, sen lite sightseeing...

 

slottet...

jag vid baksidan av slottet...

   

står på slottstrappan och har Karl Johans gata nedanför, MÄKTIGT!!!

Sen var det dax för lite paus...

          

ja vad ska jag säga, här kunde jag ha legat mååååånga timmar!!! En riktigt bra och härlig miljö o   ch ändå bara kunna softa....

norska rådhuset

härlig glass....

Lördags kvällen var vi konsert med Winnerbäck på opera husets tak, har ej fått bilder än, men det kommer uppdatering på det!!! För det konseren var magnifik, otrolig och super....har inte ord att förklara det bara...

Tusen tack Maria för en fantastisk helg!!!!

 

När jag hämtade min post idag så var detta med i lådan....

  

som jag har längtat....nu ska jag lusläsa den och bli riktigt bestämd att göra något åt saken, råkade ställa mig på en våg i dag och det var INTE roligt....inser att jag har varit riktigt slapp denna sommaren som resulterat i +5 kg....så nu jävlar Linda!!!!

 

xoxo

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards