Bloomiz

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Linda - 11 augusti 2010 20:03

Har dragit en repa med dammsugaren så nu "krasmar" det inte under fötterna, riktigt så illa är var det inte men tillräckligt illa...Nu ska jag visa er två rum som jag har på övervåningen sm tillhör mina söner....

Inte så värst farligt, bara dammigt som attan....trots jag sa att svart blir jättefort dammigt till han när vi gjorde om....

hm...vad säger man om detta??? Jag orkar inte ens kommentera det....blir bara såååå trött...

 

 

Varit på Väggaskolan och hämtat mina böcker till Engelska B!!! Spännande det ska bli, jag har redan börjat:)

  

Nu ska här läsas och pluggas....:):)

 

  

måste ju bara visa er min nya fin fina radio som jag hittade på maxi för 129 spänn!!!

Passar som handen i hansken i mitt kök:) jag vet, en onödig pryl kanske, men attans så nöjd jag är...

 

Jag tog några bra bilder på systerbarnen när de var här...

  

Jesper!!!  

 

Agnes!!!   

 

Syns att dom har semester va??? Snacka om att slappa!!!:)

 

Ha en bra kväll!!!

     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards