Bloomiz

Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

Smålandshelg.......

Av Linda - 23 maj 2011 21:54

Haft en rolig, spännande och vaken helg i jönköping. vet inte vad som händer med mig men jag har helt plötsligt behov av att vara uppe sent eller tidigt på helgerna...ännu en helg med mycket liiiiiiite sömn:)


  fredagen innehöll bla bowling....

  lördagsmys med huligan agnes  


sen dax för 60 års fest för irene i flisby..

  fixad och klar:)

  födelsedagsbarnet irene! grattis än en gång och tusen tack för en kanonfest!

  bjöds på lite gympa uppvisning med:) ni är för sköna!

  älskade sysyter yster och jag  

  syster yster, lilla mor, och jag!   

    min "lillasyster" egentligen kusin nettan med mamma och pojkvän!


i dag har jag och adam varit på sjukan för att kolla upp hans smärtor i bröstet, arbets ekg och ultraljud! Som tur väl är var det inget fel på hans hjärta, utan han är helt ok....jag kan pusta ut nu...ska bli spännande att se vad doktorn kommer att säga nu med tanke på att han fortfarande har smärtan kvar...

  cyklar för fullt!

  plupparna sögs fast rejält....


I kväll var jag i åryd efter min lilla power napp i soffan , då vankades det powewr walk med stavar med gunilla...varför känner man sig så dum när man går med stavar??? Kommer kännas i benen i morgon har jag en känsla av....

delen till pannan är på plATS SÅ NU HOPPAS JAG ALLT SKA FUNKA OCH ATT JAG FÅR VARMVATTEN SÅ JAG KAN DUSCHA HEMMA IGEN!


PUSS PUSS


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards