Bloomiz

Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

Vad är felet???

Av Linda - 28 maj 2011 14:54

ja vad är felet? undrar varför jag har sååååå många tankar i huvudet? det är mycket på g och det är mitt sätt att få tankar och funderingar på rätt håll, det lustiga i kråksången är att det är bara bra tankar och funderingar.....bollen har sattts i rullning, är jag rädd för att det ska gå åt helvete? eller för att allt kommer att bli så där jävla bra som jag har tänkt? att gå vidare och bestämma sig om livsgörande beslut är galet spännande, nervöst och sjukt galet kul! vad är det värsta som kan hända?


samtidigt som det är skrämmande så är det jävligt roligt att få komma framåt och inte trampa i samma gamla fotsteg! jag peppar mig själv med: kör på linda!


varför ska jag sitta och vänta på "rätt" tillfälle när rätt tillfälle kanske är just nu? det är nu förändringarnas tid är kommer och jag är redo till max!


 
 
Ingen bild

Lisa

28 maj 2011 21:50

Bara kör Linda! Man måste våga för att vinna <3 Det bara måste vara DIN tur nu.. Love U

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards